Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bladmuziek VIVA HOLLANDIA

  • Y. Bunthof

    Hallo,

    Wie kan ons helpen aan bladmuziek voor een blaaskapel van VIVA HOLLANDIA van Wolter Kroes voor het spelen tijdens het EK in de kroeg??????

  • trompet

    Mail

  • Renske

    Hallo,

    Zou ik dat zelfde mailtje kunnen krijgen ?

    Wij zouden het ook graag willen spelen.

    Groeten Renske.

  • Renske

    Sorry,

    ik bedoel deze voor de Piano.

    Zou dat kunnen ?

    Groeten !

  • Frank

    Hallo,

    In verband met een kapel optreden vanavond (Nederland-Rusland) ben ik ook opzoek naar deze bladmuziek. Weet iemand hoe ik er aan kan komen?

    Alvast dank.

    Groetjes!

  • Ingrid

    zou ik ook bladmuziek kunnen krijgen van viva hollandia?

    hoe kan ik hier aan komen?

    Groeten ingrid

  • Hay Korsten

    arrangeur haykorsten heeft dit nummer

  • Mark Weber

    Hallo,

    Graag zou ik in het bezit komen van de bladmuziek van Viva Hollandia, graag ook een piano partij als dat mogelijk is ?

  • lindadejong47@hotmail.com

    Zou iemand mij de partituur kunnen sturen voor met een jeugdharmonie te kunnen spelen van Viva hollandia? Die persoon zou ik heel dankbaar zijn.

    Als iemand toevallig ook nog de partituur heeft van een klein cafe aan de haven? dan zou ik heel erg blij zijn.

    Groetjes Linda

  • lindadejong47@hotmail.com

    Hey Iedereen,

    Ik had even een vraagje. Heeft iemand toevallig de partituur of de bladmuziek voor een harmonie van het kleine cafe aan de haven?

    Zou ik die dan mogen of weet iemand een site waar ik die partijen kan bestellen?

    Groetjes Linda